kvelgan

დაბრუნების პოლიტიკა

ონლაინ მაღაზიებს, როგორც წესი, აქვთ პროდუქტის გაცვლის ან დაბრუნების პოლიტიკა, რათა მომხმარებლებს უზრუნველყონ მოქნილობა და გარანტია ონლაინ ყიდვისას. ეს წესები განსხვავდება ბრენდების მიხედვით.

დაბრუნება: ეს განსაზღვრავს ვადას, რომლის ფარგლებშიც მომხმარებელს შეუძლია პროდუქტის დაბრუნება ან გაცვლა. ის ჩვეულებრივ იზომება მიწოდების დღიდან. და საქართველოს კანონმდებლობით შეადგენს 14 კალენდარულ დღეს.

პროდუქტის მდგომარეობა:პროდუქტი იყოს თავდაპირველ მდგომარეობაში, ყველა ეტიკეტით, შეფუთვით და აქსესუარებით ხელუხლებელი. ეს ნიშნავს, რომ ის უნდა იყოს გამოუყენებელი და დაუზიანებელი.

დაბრუნების მიზეზი: მომხმარებელს შეიძლება მოეთხოვოს დაბრუნების ან გაცვლის მიზეზი. გავრცელებული მიზეზებია დაზიანებული ნივთის მიღება, არასწორი პროდუქტის მიღება ან უბრალოდ აზრის შეცვლა.

დაბრუნების მიწოდება: პასუხისმგებელი დაბრუნების მიწოდების ხარჯებზე.აზრის შეცვლის საფუძველზე არის მყიდველი რომელიც აანაზღაურებს საკურიერო კომპანიისთვის გადახდილ საფასურს, ნაკლის შემთხვევაში დაბრუნებაზე პასუხისმგბელი არის კომპანია.

თანხის დაბრუნება ან გაცვლა: მომხმარებელს უნდა ეცნობოს მათთვის ხელმისაწვდომი ვარიანტების შესახებ, იქნება ეს თანხის დაბრუნება გადახდის თავდაპირველ მეთოდზე, მაღაზიის კრედიტი თუ გაცვლა სხვა პროდუქტზე.

გამონაკლისები: ზოგიერთი ნივთი შეიძლება არ ექვემდებარებოდეს დაბრუნებას ან გაცვლას, ჰიგიენის ან უსაფრთხოების პრობლემების გამო.

ნივთის მიღებისას მიღება-ჩაბარებაზე ხელმოწერის შემდეგ, კომპანიას უფლება აქვს აღარ დაიბრუნოს ნაკლიანი ნივთი.